Korporativne proslave u restoranu mogu nekada da se pretovore u pravi vašar, što većini kompanija nije cilj. Naravno, pre svega od samog organizatora zavisi kako će sve to izgledati. Korporativne proslave ipak treba da budu organizovane na jedan malo drugačiji način od drugih privatnih proslava. Za korporativne proslave se obično vezuju nešto stroža pravila, neretko postoji i protokol, a i gosti su po pravilu uzdržaniji.
Zato se prilikom organizacije malo više pažnje mora posvetiti izboru restorana, ali i ostalih elemenata. Mnogo je pitanja na koja treba odgovoriti - koji restoran odabrati za korporativnu proslavu, koga pozvati, kako ćete zaposlene obavestiti i slično. Mnogo je tu sitnica koje morate da ispoštujete i o kojima morate da brinete, a pored restorana, hrana i muzika su najvažniji segmenti.
Muzika - raznovrsno, ali pristojno
Naravno da nećete moći svim gostima da ugodite. Neko sluša isključivo stranu muziku, neko sluša alternativnu, a neko isključivo komercijalnu muziku, neko voli da se proveseli uz narodnu, ili kafansku, a neko može sve da sluša. I sada je naravno problem kad se na jednom mestu skupi toliko veliki broj ljudi. Postavlja se pitanje koja muzika je prigodna za korporativne proslave. Uvek se savetuje da to budu neke umerenije note i tonovi. Dakle, na samom početku to može da bude neka standardna muzika, koju svi generalno znaju, laganije pesme, strane i domaće, neki pop rok zvuk. Zatim, kasnije to može da bude dance muzika, ali da se nikako ne ide u krajnost, niti jednu niti drugu. Da li je u redu da celo veče bude samo strana muzika? Pa i nije baš, jer korporativne zabave uglavnom obuhvataju širi spektar ljudi i ne vole svi samo stranu ili samo domaću muziku. Ukoliko na korporativnu proslavu dovodite strane goste, strane poslovne parntere, onda se trudite da tu većinom bude strana i njima poznata muzika, a naravno se prethodno raspitajte koja to muzika njima odgovara.
Hrana - specijaliteti kuće su obavezni
Kada je hrana u pitanju i tu morate da vodite računa. Kada su u pitanju velike korporativne proslave, odnosno korporativne proslave za veliki broj ljudi, onda vi birate hranu, odnosno ne prepuštate izbor svakom gostu. Dakle, tu mora da bude svega na stolu, a prvi izbor koji morate napraviti je da li ćete organizovati hranu po principu švedskog stola i standardnog menija. Morate da se trudite da bude veoma raznovrsne hrane, jer postoje oni ljudi koji ne jednu meso, neko je vegan, vegetarijanac, neko ne jede mlečne proizvode, neko ne jede koštunjavo voće i jednostavno morate da vodite računa da tu bude svega i za svakoga po nešto. To će svi gosti znati da cene, jer ste vi pre svega uvažili njihovu ličnost i njihove različitosti. Obavezno je i da tu bude i specijalitet kuće. Time pokazujete da za vaše poslovne partnere i kolege želite samo najbolje i to će vam se na jedan ili drugi način vratiti. Dakle, kako se ophodite prema vašim zaposlenima i poslovnim partnerima tako će se i oni ophoditi prema vama. Ako ih poštujete, onda će i oni vas poštovati - jednostavno je.
Dekoracija restorana za korporativne proslave - svedeno i elegantno
Kada je u pitanju dekoracija trudite se da to bude zaista nešto pristojno i jednostavno. Da, trebalo bi da bude dekoracije, ali nikako neke prevelike mašne ili neke boje, kao da je u pitanju neka proslava poput venčanja ili krštenja. Dakle, važno je da to bude nešto zaista pristojno i sa ukusom, a najbolji recept za to vam je da budete što jednostavniji, odnosno da od vlasnika tražite samo jednostavnost.
smrtovnice
osmrtnice livno
osmrtnicama